Joe Nguyen on viimaste kuude jooksul üritanud importida oma Hong Kongist ostetud Model S-i. Kuna see oli Maatranspordi Ametile esimene Model S testida, ei teadnud härra Nguyen päris täpselt, mis teda oodata võiks. Kuid trahvisaamist ta ei oodanud kindlasti.

Nguyen ütles: “Ma ei mõista, heitgaase ei ole ju. Nad väidavad, et auto tarbis voolu 444 vatt-tundi kilomeetri kohta, aga need ei kattu Tesla veebilehel olevatega. Ja siis on ümberarvutus CO2-emissiooniks.”

Singapuri valitsus rakendab süsteemi, mille järgi vähemsaastavate sõidukite maksuvabastus on suurem ja vastupidi. Auto, mille saaste jääb alla 95 grammi kilomeetri kohta, saab peaaegu 20 000 euro suuruse maksuvabastuse, samal ajal kui üle 230 grammi CO2 kilomeetri kohta tootvale autole määratakse sama suur maks.

Küsimus aga seisneb selles, kuidas Maatranspordi Amet Model S voolutarbe numbrini 444 Wh/km üldse jõudis. Model S P90D-l on 90 kWh aku, mis võimaldab Tesla USA andmete kohaselt 430-kilomeetrist sõiduulatust, kasutades 210 vatt-tundi kilomeetri kohta. Maatranspordi Ameti kõneisik aga väitis, et ÜRO Euroopa Majanduskomisjoni R101 testides tarbis kõnealune Model S 444 vatt-tundi kilomeetri kohta.
Loe edasi siit