2000 Nm on ikka mäekõrgune näitaja. Elektriliste mootorite puhul peaks see ka üsna kohe ja pidevalt kättesaadav olema, nii et selle kõrval pole Audi suurtel diislitel enam midagi vehkida. See Šveitsi firma kontsept ehk ei vasta veel tänastele Le Mans'i normidele, ent just taoliste pärast tehakse neid kindlasti ümber.

GreenGT ideeauto jõuab Le Mans'i võistlustulle varemalt 2011. a. Masina väljanägemise taga on noor prantsuse disainer Thomas Clavet Valencia disainikoolist. Kandmikuna kasutatakse FIA reeglitele vastavat süsinikust struktuuri, millele kinnituvad klaasplastist kerepaneelid ja spoilerid.

RoheGT näitab tippkiiruseks 275 km/h, 100 elektrilist kilomeetrit tunnis liigutakse vähema kui nelja sekundi pärast. Hobujõude on 350-400, ent just need njuutonmeetrid jäävad kõrva kõlama - 2000! Perspektiivse Le Mans'i-edu tuules loodab GreenGT boliididest ka tänavasõidukõlbulikud superautod teha, jumal küll.