Briti bränd Bowler on seni puhunud metsikuteks maasturiteks Land Roveri tooteid. Raptor on aga firma esimene omatoode, mille disainis Ryan Skelley. A-piilareid sel pole, nii et madal tuuleklaas ning katus omavahel kokku ei saagi. Üle kahe korvistmes mõnuleva sõitja kohal rippuva katuseräästa ulatuvad peaaegu esiklaasini vaid hõbedased tahavaatepeeglite käpad.

Taolise minimalistliku redutseeritud kere idee sai noor disainer enda sõnul superbike'idelt ja sellist väikestest futuristlikult efektse vormiga paneelidest jäigal skeletil koosnevat lähenemist on siin ka jõuliselt näha. Pealegi saab kõiki neid erinevaid kilpe vigastuste korral ühe kaupa operatiivselt asendada.

Kandmik on valmistatud süsinikust ja täielik esiklaas ning A-piilarid puuduvad, et sõitjad kogeksid kihutamist vahetumalt ning et kiiruse sensatsioon oleks vägevam. Rattad koosnevad Raptorilgi rehvist ja veljest, ent need on disainitud võimalikult ühtseks, mõjumaks kerega kontrastselt ja ühtede jalatsiühikutena.

Jõuallikas on Raptoril elektriline ning selle liitiumtitanaadist akupaki vahetamine on tehtud võistlusolukorda arvestades võimalikult lihtsaks. Akude vahetamise operatsioon kannab nime hot-swap ning see akt vältab vaid ühe minuti. Tippkiiruseks teatab Bowler 210 km/h ja sõiduulatuseks võistlustingimuses kuni 300 km.