• Oluliselt värskendatud välimus
• Uuenenud valik ökonoomseid jõuallikaid
• Salongi jõuab 508 hilissügisel

Lähitulevikus vähem mudeleid, aga rahulolevam ostja

Peugeot uus strateegia keskendub eri vajadusega ostjate tegelikele soovidele. Nii on otsustatud, et senise 26 asemel jätkatakse turul poole väiksema arvu mudelitega.

Kuraditosinani vähendatud mudelivalik teeb ostjatel lihtsamaks, langetada valikut. Müüjal võimaldab see tõhustada hinnapoliitikat ning loodetavalt paremaid müügitulemusi. Uus suund võetakse ka PSA Grupi sõsarbrändist, Citroën'ist, eristumisele. Peugeot tahab püüda teadlikumat, mugavust ja innovatsiooni hindavat ostjat ning sihib autoturu premium-otsa.

Uuenenud 508, aga ka äsja turule jõudnud Peugeot 108, on hea näide tootearendusest, kus kvaliteedile allahindlust naljalt ei tehta.