• Kokku ligi 100 uudismudelit
• Ohtralt erinevaid väikemaastureid
• Põhjalikumalt uute autode TOP 100 kataloogis

Möödunud aastal moodustasid erinevad maasturilaadsed tooted koos pärismaasturitega juba ligi kolmandiku Eesti uute sõiduautode turust ja pole mingit kahtlust, et sama trend jätkub ka tänavu.

Juba on uus Honda CR-V mitu kuud Eesti müüduim auto, kohe-kohe jõuab müügile uus Ford Kuga, väiksematest maasturitest Chevrolet Trax, Peugeot 2008, Renault Capture jne, jne.

Kuid muidugi saab üheks tänavuseks tähtsündmuseks kogu automaailmas uue Mercedes-Benz S-klassi turulejõudmine.

Olgugi, et see on auto on taskukohane vaid väga vähestele, on ta tehnoloogilises plaanis suunanäitaja kogu autotööstusele. Seegi kord on oodata mitmeid uusi tehnoloogiaid, millest enamust hoitakse siiani saladuses.

Elektrooniliste uudisasjade tulvast olgu mainitud näiteks süsteem, mis kaamera abil teed jälgib ja vastavalt vedrustuse tööd juhib. Iga ratta töö kohandatakse vastavalt tema alla jõudvatele kühmudele-lohkudele.

Tulemas on ka laetav hübriid, kuigi veel pole kindel, kas otto- või diiselmootoriga. Igal juhul suudab see lühikesi vahemaid läbida ainult elektri jõul ning panustab asjaosaliste sõnul ökonoomsusele, mitte dünaamikale.

What Car? on teadlikult planeeritud oma mudelikalendri alles märtsi, et kokkupandav info oleks võimalikult adekvaatne.