Auto hind on 448 000 jüaani, mis teeb umbes 57 000 eurot. Hiinas kohapeal küsitakse Tesla Model Xi eest 836 000 jüaani.

NIOl on nii mõnigi teslalik omadus, näiteks on auto varustatud koht-tehisintellektiga ning selle akusid on võimalik vahetada vaid kolme minutiga. NIO juht Lihong Qin ütles CNNile, et masina sihtgrupiks on suurte linnade keskklass ja ennustas, et elektriautode turg kasvab Hiinas järgmise nelja kuni kuue aasta jooksul kaks korda.

Hiina on juba praegu Tesla jaoks väga oluline turg: tänavu teeniti sealt esimese üheksa kuuga 1,5 miljardit dollarit, mis on peaaegu kolm korda rohkem kui aasta varem sama ajaga.

Qin ütles samas, et Elon Muskiga ta sarvi ristata ei plaani. "Muidugi ei ole meist Teslaga ei tehnoloogiliselt ega toote mõttes võistlejat," sõnas ta. "Kuid selles tööstusharus pole reeglit, et võitja võtab kõik. Kui me jääme endaks ja teeme, mida õigeks peame, saavutame me oma turuosa."

NIO loodab, et aastaks 2020 suudavad nad üle riigi püsti panna ka 1100 laadimisjaama, millega oma masinaid liikumas hoida. Sellise taristu loomine saab Hiinas olema suur väljakutse. Suurlinnade kõrge asustustihedus tähendab, et laadimisseadmestikku oma garaažidesse installeerida igaüks ei saa. Seega on lisaks laadimisvõrkudele anda inimestele võimalus akusid kuu aja kaupa rentida ning panna teedele sõitma kaubikud, mis töötaksid mobiilsete laadimisjaamadena.

Tulevikus sihib NIO aga ka muid maid. Kontorid Californias, Londonis ja Münchenis on juba olemas.