Selleks autotootjaks on Dodge, mille 2010. aasta lõpus käivitatud uued mudelid ja tehaste varustamise plaanid jõuavad oma tsükli lõppu, selgitab WHATCAR?

Nende käikude tulemus saab olema väga oluline Chrysleri pikaajalises strateegias ja eeskätt Dodge'i tulevikus.

2016. aastaks on Chrysleri tootmine peaaegu täielikult uuendatud ja üle kolmveerandi tootmismahust peaks selleks hetkeks põhinema Fiati poolt arendatud C/D EVO või CUSW platvormidel.

Seda platvormi kasutatakse praegu Dodge'i mudelil Dart ning sellel hakkavad põhinema tulevased Chrysler 100, järgmise põlvkonna Dodge Journey/Fiat Freemont, Jeep Cherokee ja Jeep Wrangler.

Dodge'i jaoks on tulevik aga väga tume, sest alates järgmisest aastast kaob mudelivalikust keskklassi sedaan ja seda mudeli Avenger tootmise näol.

Kui võtta arvesse, et automark on jäänud valikus juba ilma kastiautodest (Ram on nüüd iseseisev bränd) ning kaks mudelit viiakse üle Chrysleri nime alla või kaovad üldse, siis Dodge ülalpidamine ei tundu väga mõteka käiguna.

Dodge'i valikusse jääks seega vaid Charger, Durango ja Challenger.

Siiski ei ole praegu veel midagi kindlat, seega tuleb hiljemalt 2016. aastal Fiat-Chrysleril langetada olulised otsused autotootja edasise tuleviku suhtes.