Eelmisel aastal Insignia Eesti Aasta Auto konkurentsi ei pääsenud, kuna polnud veel meie turule jõudnud. Küll aga pärjati see igati teenitult Euroopa vastava tiitliga. Insignia tähendab Opeli jaoks täielikku muutumist, mille edukast jätkust räägib ka peagi meile jõudev Astra. Kui seni on irvitatud, et ühel päeval muutub iga auto Opeliks, siis Insignia ja Insignia Sports Tourer on tolle sententsi teraviku suunda kardinaalselt muutnud: nii mitmedki konkurendid võiksid võtta Insignia disainist, kvaliteedist, sportlikkusest, mugavusest ja sisust õppust.

Eesti turu parima auto valikul jäi Insignia oma 93 punktiga napilt Škoda Yeti 101 silmale alla. Uudisloos korraldatud küsitluse osales üle viiesaja Delfi lugeja ja kui alguses hakkaski Yeti oma rada astuma, siis tänavu ka Eesti Rahvaautoks valitud Insignia möödus Škodast, mil on momendil 106 punkti, üpris kiiresti ja seisab praegu 172 punkti ehk 33,3-protsendilise toetusega kindlalt juhtkohal.

Kohalike autoajakirjanike edetabelis viimaseks jäänud Toyota Avensist hindasid Delfi lugejad 80 punktiga kolmanda koha vääriliseks.
ei jäänud oma 78 puntiga ka palju maha.
teenis 65 punktiga viienda koha ning kuuendaks jäi
üksnes 21 tunnustusega.