Kui esimese kampaania raames müüdi vaid üht sõiduki mudelit, siis sel korral on valik laiem. Ostja saab valida kolme mudeli hulgast, millest kallima saab kätte enam kui kuue tuhande euro suuruse soodustusega.

Pakkumine asub aadressil: https://diil.delfi.ee/deals/id/725

Delfi Diili juhi Paap Seppeti sõnul on tegemist kahtlemata edukaima kampaaniaga, mille Delfi Diil läbi viinud on ning mida tasub korrata. „Antud pakkumise raames on ostjal märkimisväärne võimalus autoostult säästa. Oleme sel korral pakkumises olevate erinevate autode hulka suurendanud, et muuta pakkumine huvipakkuvaks veel suuremale hulgale autoostjatest,“ ütles Seppet. Delfi Diili autokampaania toimub koostöös Veho Eesti AS-iga.

Veho Eesti turundusjuht Karin Eek usub, et uuenduslik idee – lühikese aja jooksul erakordse soodustusega autode müük – tekitab kindlasti elevust ja annab inimestele võimaluse realiseerida autoostu mõte omapärasel ning innovatiivsel moel. „Kahtlemata ei saa sellisel kombel müüa vahendajad, kuid nii Veho Eesti kui ka Delfi Diil on ennast tõestanud soliidsete äripartneritena ja ostjal jääb üle ainult keskenduda oma rahliste võimaluste hindamisele,“ lisas Eek.

Delfi Diil on kupongikeskkond, mille eesmärgiks on tuua kasutajateni iga päev uusi võimalikult soodsaid pakkumisi. Delfi Diili filosoofiaks on win-win ärimudel, milles võidavad kõik osapooled, sest koostöös valmistatakse ette pakkumised, mis toovad äriklientidele reaalset tulu ning aitavad ehitada pikaajalist lojaalset kliendibaasi.

Samuti võidavad teenuse tarbijad, kes saavad ostud teha oluliselt soodsama hinnaga.

Delfi on Baltimaade suurim internetiportaal, mida Eestis külastab iganädalaselt üle miljoni kasutaja.