Nimelt on kavas 30 aastase puhkepausi järel Datsuni nimi uuesti brändina kasutusse võtta, sest aeg on teinud oma töö ning kõik negatiivne, mis viimase otsa Datsuneid iseloomustas, nende lagunemine ja üleüldine ebameeldivus, on unustuse viledat hõlma mööda sügavale ajaloo annaalidesse libisenud.

Nissan võttis vastu otsuse Datsun taas ellu äratada ning esmalt luua sellele uus logo, vahendab Auto Express. Datsunitele uue sisu andmisega raskusi olema ei peaks, sest näiteks sportauto 240Z, tänastegi Nissani Z-autode esiisa, oli igati väärt sõiduriist.

„Kui Datsuni kunagi taaselustame, saab sellest Venemaale ja Hiina suunatud masstoodangu bränd,“ sõnati Nissanist, mille disainerid on isegi ühe idee-Datsuni, diisel-hübriidse neljakohalise Xlink-nimelise sportkupee, loonud. Datsun oleks Nissanile sama, mis Nissani pereliikmele Renault'le on ju Dacia.

Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!