Kui turule tuli Škoda Yeti, reklaamiti seda kui autot noortele ning sellest loodi ka punane Monte Carlo versioon. Aastad möödusid ning saadi auhind kui parim auto… seeniorile. Miks alustasime Citroënile pühendatud lugu teise margiga, selgub varsti.

Korralikkust mõistab aga igaüks omamoodi. Meie loos korralik inimene autos ei söö ja ei joo, istub sinna vaid puhaste riietega ning hoiab rahaasjad korras, otsides oma raha eest enim väärtust. Ühesõnaga, Citroën C3 Aircross on korraliku inimese auto. Koerast autos ärge mitte unistagegi.

Mudeligammas paikneb sõiduk C3 ja tulevase C5 Aircrossi vahel. C4 Aircross ning mahtuniversaal C3 Picasso endale järeltulijat ei saa, vaid Citroën ootab nende kliente C3 Aircrossi rooli.

Meie testiautoks sattus automaatkasti ning 110 hj bensiinimootoriga Shine-varustuses Citroën C3 Aircross versioon.

Väliskuju
Üha kupeelikumas automaailmas (aerodünaamika!) on krossoverite seas vähem maasturlikku disaini, Citroën C3 Aircross aga on erand.

Kõrge kere ning järsult tõusev autonina jätavad mulje jõulisusest ning maastikuvõimekusest. Suur tagaluuk tõuseb kõrgele ja pea ära löömise ohtu pole, ent luuki avav lüliti reageerib kehvalt.

Hallid kaitseliistud ees ja taga sobivad üldise kujustusega, kuid nende puudumine baastasemel ei sega. Küll aga kadusid külgedelt C3-lt ja Cactuselt tuntud Airbump kaitsed – praktilisusele vaatamata ei soovinud enamik kliente neid näha.

Ajale kohaselt on C3 Aircrossi jaoks loodud 8 kerevärvist, 3 katusetoonist ja 4 värvipaketist kokku 90 kombinatsiooni, mis peaks meeldima nooremaile ostjaile. Mõistagi tuleb see kõik lisatasu eest.

Loe edasi Acceleristast!