Esialgu pole uut Camarot kellelegi pähe määrida tarvis, kuna 14 000 tükki on juba enne täna alanud tootmist ette tellitud. Camarost oodatakse omas nišis tõelist tähte, mis on muuhulgas ka muskelautodele ebatüüpiliselt kütusesäästlik, kulutades 100 km läbimiseks maanteel keskmiselt vaid 8,1 liitrit bensiini.

Uus lehekülg algab näitliku klipiga sellest, millistest komponentidest Camaro koosneb. Samuti on seal võimalus kuulata Camaro peakonstruktori selgitusi muskelauto tehnilise poole kohta.

Mootorivalikus on 304 hj V6 ja kaht sorti V8 jõuallikaid. Vahepeal räägiti ka neljasilindrilisest võimalusest, ent vähemalt täna pole seda veel küll saada. Hinnad algavad USAs 23.000.- dollarist.

Kolm modifikatsiooni on LT, LS ja SS. Esimene saab V6'e, viimane aga 422 hj 6,3 V8 ja 6.0 400 hj V8. Käigukastid on kuuekäigulised manuaalid või automaadid. Välimust saab ägedamaks muuta RS kerepaketi abil.

Camaro üks plussidest on ka kena ja korralik interjöör, kus on esiteks head materjalid. Teiseks on see kujundatud Camarode pikka ajalukku tagasi vaatavas retrovõtmes - kohal on vanaagset mõnusat numbrišrifti kui isegi neljakandilisi seiernäidikuid.