• Välimus matkib suuremaid sugulasi
• Kabiinis esineb väikesi veidrusi
Opel Mokkast üksjagu odavam

Tegelikult ei kao Chevy enne 2015. aasta lõppu ning hoolduse ja remondi tagavad General Motorsiga seotud ettevõtted Euroopas edaspidigi. Eks vaadakem siis, millega kikilipsu-mark esineb Euroopas väga kiiresti kasvaval krossoverite turul.

Välimus

Üsna pontsakas (4248 mm pikk, 1776 lai ja 1674 kõrge) Trax mõjub suuremana kui ta on. Jõulisust rõhutavad kummis poritiivad, mis meenutavad suuri sugulasi Ameerikast -- igati kasulik võrdlus. Kõrge autonina tekitab mulje robustsusest ja maastikusuutlikkusest. See hajub aga kohe, kui märkate, kui vähe auto esipõll maapinnast kõrgemale ulatub -- kõigest 14 sentimeetrit. Neliteist! Võrdluseks olgu öeldud, et maastikusuutlikkusele üldse mitte pretendeeriva Ford Cougari nina ja maa vahele jääb 21,5 cm. Niisiis olge Traxi ninaga vastu kõnniteeserva parkides ettevaatlikud.

Kumb on kenam, kas Trax või tema kaksikõde Opel Mokka? Ilu on vaataja silmades, mina ei oska kumbagi esile tõsta.

Sisemus

Küll on kabiinis tunda, et General Motors otsustas Chevyt Euroopas müüa tavapärasel viisil ehk oma odavmargina.

Ruumi on neljale täiskasvanule üsnagi rahuldavalt ja istmete kujul pole ka viga. Juhi ette on aga paigutatud pigem motorollerile sobiv näidikuplokk, mis pimedas pealegi pimestavat sinist valgust kiirgab. Tõsi, päeval ei ole selle loetavusele midagi ette heita, pealegi on Chevy tahhomeetrile andnud meeldiva lisafunktsiooni. Nimelt, kui teie Trax on varustatud mootori automaatseiskamissüsteemiga, peatab see tahhomeetri osuti mitte nullil, vaid jaotisel "Auto Stop". Igati informatiivne.
Loe artiklit edasi whatcar.ee leheküljelt