Mootorivalikusse kuulub kaks erinevat V6, mistõttu jääb mulje, et Cadillac ei tea väga ise ka, mis see SRX siis olema peaks. Kas võimas või siis ökonoomne.

Ettevõte küll väidab, et SRX on ökonoomne, ent kütusekuluks teatatud 9,4 l/100km pole maanteesõidu kohta midagi erakordselt. Linnas kerkib number tänu auto raskusele ja suurusele veel märkimisväärselt, jäädes pigem 1990ndate kui 21. sajandi tasemele.

Praegune SRX on uuest 5 hj nõrgem, ent uustulnuk kaalub eelkäijast jällegi mitusada kilo enam. Nii et see 260 hj, mis nõrgem V6 pakkuma hakkab ei tee SRXist ka mingit sporditarvikut. Teine V6 on 2,8-liitrine ja varustatud turboga ning arendab 300 hj. See sarnaneb juba konkurendile Infinity EX35, ent viimane on SRXist palju odavam ja pea pool tonni kergem…

Automaatkastis on kuus käiku ja ökorežiim, mil käike vahetatakse minimaalset kütusekulu silmas pidades. Nelikvedu on lisavarustuses. Standardvarustus on autol aga nii rikkalik, et see paneb pea pööritama ja kogu jutt kaalust, kütusekulust ja hinnast kipub kiirelt ununema.

Väljanägemine ja interjöör pole ka sugugi pahad ning kõvasti on rõhku pandud turvalisusele. Nii et tegu on taas ühe uue luksusliku staatusesümboliga.