1990ndail ja 2000ndate alguses ei saadetud Euroopast USA autotööstuse poole mitte ainult kriitikanooli, vaid lihtsalt irvitati sealse vanamoodsa, kohmaka ja ühetalise toodangu üle, millega polnud midagi peale hakata ei linnas ega kurvilisel maanteel. Nüüd on finantsdeemonid esiteks Ameerika autotööstust kenasti rappinud ja mudeleid ning marke vähendanud. Ja teiseks ei saa enam keegi salata, et mõnessegi Uue Maailma sõidukisse on siginenud ootamatult arvestatavat sisulist kvaliteeti.

Kui mõni apsakas nagu plass BLS kõrvale jätta, siis näiteks Cadillac CTS-V on euroopalike muskelautode kuningale BMW M5'le tõeline konkurent ning sel on ette näidata ka kena ning väärikas luksussalong. Enam ei pea olema paadunud USA raua fanaatik, et end mõne Cadillaci roolist leida.

Cadillaci vana logo oli õige pisut tagasihoidlikum ning vähem pidulik. Foto: Mark Fairhurst, UPPA/Photoshot
Sellest on aru saanud ka firma ise ning otsustanud oma embleemigi emotsionaalsemaks ja mitmetahulisemaks muuta. Sõna otseses mõttes. Nüüd on see pigem kolmemõõtmeline ja läikiv ning sel on peen tekstuur, vahendab Under Conctrustion. Viimati viis analoogsed uuendused oma logodega läbi näiteks ka
ning
.