Hiina automüük kasvas novembris mullusega võrreldes enam kui 100 % ja oli oktoobri näitajaist pea 10 % parem. Iga neljas maailmas müüdud sõiduk anti üle just Hiinas, kus aasta lõpuks läheb kaubaks 13 miljonit masinat.

Samal ajal ei suuda Hiina aga kuidagi kodumaa sõidukeid eksportida. Euroopas sel aastal seni müüdud 745 autot on megariigi potentsiaaliga võrreldes tõeline kärbsemust. Täna võib veel irvitada, ent mõne aasta pärast hakatakse sealt kindlasti massiliselt autosid välja pumpama. Hiina autode peamine turg Euroopas on miskipärast Itaalia, vahendab China Car Times agentuuri China Knowledge'i uudist.

675 autot turustas Great Wall Motor Co Ltd, ülejäänud jagunesid veel nelja tootja, sealhulgas Brilliance Auto ja Chongqing Changan Automobile Co Ltd vahel. Juba rajatakse aga autotehast Türki, mis asub Euroopa Liidu riikide Hiina sõidukitega varustamise seisukohalt väga heal positsioonil.