Firma juhi Franz-Josef Paefgeni sõnul on tegu loomulikult maailma eksklusiivseima, elegantseima ja võimsaima sedaaniga ning mõnes mõttes on tal ka õigus. Veyroni 8-liitrine 16-silinriline W-mootor suunab nelikveosse ikka need tuhat ja üks hobujõudu ning on võimeline tarbima ka etanooli. Ja haruldaseks kujuneb see masin ka kindlasti, kui seda kunagi tootma hakatakse.

On see aga elegantne? Tõsi, mitte Bordeaux, vaid Glibieri nime kandva ülilimu interjöör on kujundatud tõeliselt elegantseks salongiks, kus puit, nahk ja elektroonika üksteist rahustavalt embavad. Ja eks sisu olegi ju see paik, kus hüpervarakas klient enamiku oma parimast Bugatti-ajast veedab. Aga mis mulje 16 C Galibier kõrvaltvaatajale jätab?

Markantsel masinal on kokku kaheksa väljalasketoru. Tagaakent poolitab vertikaalne triip, mis jookseb üle terve auto, andes sellele peene retronoodi. Tagaaknal toimib see ka kolmanda piduritulena. Galibieril on veel palju enneolematuid ja erilisi detaile.

Üldmulje on aga paraku päris kahtlane. Esituled ja tagatuled on kujundatud ühes võtmes ja eriti esimesed meenutavad oma piirjoontega otsekui seniseid Saab 9-5 laternaid. Küljelt on auto päris kohmakas, püüdes olla suur ja väärikas ning kiiruslik korraga. Pikalt pingutatud Galibier jääb siiski vähemalt selles versioonis kindlasti Veyroni varju. Või ongi superluksusautode uus trend maitseka disaini arusaamu muutmas? Räägib sellest ju ka näiteks uus Bentley Mulsanne.