BMW S 1000 XR – matkaratta välimusega ja enduuro omadustega sportpill

 (1)

BMW S 1000 XR – matkaratta välimusega ja enduuro omadustega sportpill
accelerista.com

Nädalavahetus uue BMW S 1000 XR mootorrattaga on midagi, mille kohta saan öelda: ma nautisin sellest iga viivu, ja ma ei kahetse hetkegi võib-olla tehtud lolluste pärast. Tore välimus, keha järele sõit, käe järele juhtimine – mis on ühel tsiklistil õnneks veel vaja?

Vahendab Accelerista

Tegelikult ma ei tea, mida mehed esimese asjaga uute mootorrataste juures märkavad, aga naised vaatavad – üllatus-üllatus – välimust. Ja seda sõna otseses mõttes. See tähendab, et loeb nii “nägu” kui suurus.

„Oi, see on nii suur ratas“, „Oh, kui raske!“, „Kas sul ulatuvad jalad ilusti maha?“ olid põhilised küsimused sõbrannade poolt, kellega testisõidu nädalavahetusel kokku puutusin ning kes õhinal ja üks teise võidu uue BMW S 1000 XR otsa ronisid.

KÕRGE JA LAI, ENT PAGANAMA MUGAV!

Esmapilgul tundus, et päris kõrge pill ja laia kütusepaagiga – mahutab 20 liitrit! – see teeb mind ratta ees seistes alati veidi kohmetuks. 118 kilovatti pole ka number, mille peale kivinägu teha. Tegelikult on ratta kuju veidi petlik – tegemist on pesuehtsa baigiga, mis on lihtsalt mõnusama isteasendiga.

Ah jaa, ratta kõrgusest – mu varbaotsad ulatusid ikka ilusti maha (istme kõrgus on 790–855 mm). Kahjuks ei saa BMW S istet madalamaks/kõrgemaks mudida, ent summa summarum polnud sellel ju ka mingit tähtsust: enamiku ajast sa sõidad ratta seljas, mitte ei seisa selle otsas!
Loe edasi siit

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare

FORTE TOP

Viimased uudised