Tegelikult ma ei tea, mida mehed esimese asjaga uute mootorrataste juures märkavad, aga naised vaatavad – üllatus-üllatus – välimust. Ja seda sõna otseses mõttes. See tähendab, et loeb nii “nägu” kui suurus.

„Oi, see on nii suur ratas“, „Oh, kui raske!“, „Kas sul ulatuvad jalad ilusti maha?“ olid põhilised küsimused sõbrannade poolt, kellega testisõidu nädalavahetusel kokku puutusin ning kes õhinal ja üks teise võidu uue BMW S 1000 XR otsa ronisid.

KÕRGE JA LAI, ENT PAGANAMA MUGAV!

Esmapilgul tundus, et päris kõrge pill ja laia kütusepaagiga – mahutab 20 liitrit! – see teeb mind ratta ees seistes alati veidi kohmetuks. 118 kilovatti pole ka number, mille peale kivinägu teha. Tegelikult on ratta kuju veidi petlik – tegemist on pesuehtsa baigiga, mis on lihtsalt mõnusama isteasendiga.

Ah jaa, ratta kõrgusest – mu varbaotsad ulatusid ikka ilusti maha (istme kõrgus on 790–855 mm). Kahjuks ei saa BMW S istet madalamaks/kõrgemaks mudida, ent summa summarum polnud sellel ju ka mingit tähtsust: enamiku ajast sa sõidad ratta seljas, mitte ei seisa selle otsas!
Loe edasi siit