"See juhtub sammhaaval," ütles Van Meel. "Oluline on siinkohal ajastuse küsimus. Kui me teeme seda liiga hilja, siis oleme me lootusetult hiljaks jäänud, kui me teeme seda liiga vara, siis ei ole meil vajalikku tehnoloogiat," ütles ta Austraalia väljaannetele antud pressikonverentsil.

Van Meel lisas, et tema arvates ei ole niivõrd oluline see, missugust tehnoloogiat kasutatakse, vaid pigem see, et auto tunne oleks õige - sõitja peaks rooli taha istudes aru saama, et tegemist on M-seeria autoga.

"Vaadates BMW M3-mudelit, siis meil on olnud neljasilindriline, kuuesilindriline ja vabalthingav V8," tõi ta näite. "Samas on meil nüüd turboga kuuene ning sellega kaasnebki küsimus: kas see on õige mõte ja õige tehnoloogia või on veel teisi võimalusi? Peamine küsimus on suunatud meie klientidele - kas uue M3-ga sõitmine tundub nagu M3-ga sõitmine?" selgitas mees oma filosoofiat.

Van Meeli sõnul on elektrimootorile ülemineku puhul peamine probleem tänaste elektrikomponentide kaal - kuna need on üpris rasked, on masina kaalu ning võimsuse suhte paika saamine M-seeria jaoks ülioluline.

Ka teiste mudelite puhul on BMW elektriusku - 2025. aasta lõpuks peaks 15-25 protsenti autodest olema elektrilise ajamiga. Elektri- ja hübriidautode kogumaht peaks selleks ajaks moodustama vähemalt 40% kogutoodangust.