Ettevõte investeeris arendusse 1,5 miljonit eurot ning suurendas BMW ja MINI Tallinna esinduse kogupinda 1500 ruutmeetri võrra, kirjutab WHATCAR?

Muuhulgas on Tallinnas nüüdsest Skandinaavia üks terviklikumaid MINI müügisalonge ehk MINI blackbox. Uue üksusena alustab tööd BMW i-autode ehk elektriautode teenindus.

AS United Motorsi juhatuse esimees Kaljo Karilaid ütles, et hoonelaienduse näol on tegemist tulevikku suunatud investeeringuga, mis hõlmab ka ettevõtte tööprotsesside täiustamist ja teenindusstandardi viimist uuele tasemele.

„Ehkki Eesti autoturgu iseloomustab heitlik areng, on majanduse olukord stabiliseerumas ja tulevikku suunatud investeeringuteks igati sobiv hetk,“ rääkis Karilaid. „BMW ja MINI mudelivalik laieneb uutesse turusegmentidesse ning hoonelaiendus aitab ette valmistada meie uut turuhüpet.“

United Motorsi Tallinna esinduse juhataja Toomas Pärna sõnul vastab BMW ja MINI esindus Tallinnas nüüdsest täielikult BMW Grupi uutele rahvusvahelistele kvaliteedinõuetele.

„BMW sai oluliselt uuendatud müügisalongi, paremad tingimused hoolduse ja remondi ning muude tugiteenuste pakkumiseks, samuti BMW mootorrataste ja kasutatud sõidukite müügiks. Lisaks sai ka MINI endale päris oma kodu – innovaatilise MINI blackboxi,“ selgitas Pärna. Uue üksusena töötab United Motorsi peahoones BMW i-autode ehk elektriautode teenindus.

Pärna sõnul pööratakse maailma autotööstuses arendustööle ja eelkõige uute säästva mobiilsuse lahenduste väljatöötamisele järjest suuremat rõhku.

„BMW Grupi kasvustrateegia aluseks on keskkonnasõbraliku ja vastutustundliku tootmise põhimõtted. Kvaliteetsõidukite segmendi suunanäitajad BMW ja MINI teevad läbi järjekordset epohhiloovat arenguhüpet, mis aitab muuhulgas viia need kaubamärgid uute tarbijarühmadeni,“ lausus ta.

Sarnaselt Tallinna esindusega jätkab ettevõte Tartu, Pärnu, Kohtla-Järve ja Peetri keskuse arendamist, et tõsta klienditeeninduse kvaliteedilatti üha kõrgemale kõigis oma esindustes üle Eesti.