• Nimeks Zhi Nuo (Lubadus)
• Uus bränd on vajalik uue tehase ehitamiseks
• Autod valmivad vanal 3. seeria platvormil

Hiina meedia väidetel põhineks uue brändi all müüdavad auto eelmise põlvkonna 3. seeria platvormil. Samuti väidetakse seal, et uus mark saab nimeks Zhi Nuo, mis inglise keeles tähendaks The Promise (Lubadus). Kumbki autotootja ei ole neid väiteid veel kinnitanud.

Kuid miks tahab BMW luua Hiinas uut brändi? Sealsed piirangud on muutumas maailma suurimal autoturul välismaa autotootjate jaoks üha karmimaks. Viimased kümme aastat on välismaa autotootja olnud sunnitud tegema koostööd kohalike tootjatega (enamik neist on riikliku osalusega), et saada luba müüa Hiinas autosid. Kui nad peaks sellest loobuma, määraks valitsus ranged maksud, mis muudaks autode sealse müügi võimatuks.

Hiina valitsus on astumas veelgi kavalamaid samme, et muuta kohalikud autotootjad konkurentsivõimelistemaks. Hiinlased suruvad ühisbrändide loomise suunas, kuna need oleks 100% nende omad ja omaks seega õigusi intellektuaalomandile.

Kassi ja hiire mäng jätkub, kuna välimaised autotootjad ei ole lollid, et anda hiinlastele oma uusimat tehnoloogiat. Tehingute õnnestumiseks kasutatakse vanu platvorme. Sellega saadakse õigus müüa Hiinas autosid ja ehitada koos Brilliance Autoga uus tehas Shengyangis.

BMW ja Brilliance Auto ühise brändi esitlust on oodata aprilli lõpus Shanghai autonäitusel.

Brilliance FRV: