Kuulujutud i-seeria 1,2,5,6,9 -numbriga sõidukitest on ringelnud alates hetkest, mil BMW esimesed i3 ja i8 eksemplarid liiklusse lasi. Vaat’ et olulisemgi teadmistest, et tegu on (mõne mööndusega) elektriautodega, on see, et i-seeria puhul on BMW insenerid võtnud julguse ja kasutanud materjale, mida autotööstus seni on vaid katsetanud – uudseid kihtplaste, süsinikkiudu, taaskasutusplasti. Tänu sellele on i-autod kerged, aga tugevad ning lähitulevikus võimelised ka väiksemaid vigastusi “ise parandama”.

BMW i3 toodetakse kahes variandis, elektrilise ja “toetatud” elektrilisena ning auto on mõeldud linnaoludes kasutamiseks – eriti maailma suurlinnades on saastevaba elektriajamiga sõidukist kasu. BEV ehk pelgalt 125 kW elektrimootoriga, 18,8 kWh liitiumaku toitel töötav i3 suutis algul ühe laadimisega läbida kuni 160km, 2016. aasta mudelil on see raadius juba ligi 200 km, seda peamiselt tänu akutehnoloogiate arengule ja odavnemisele.
Loe edasi siit