Tõenäoliselt mäletavad E1 vähesed, sest seda ei hakatud kunagi tootma. See oli pigem demonstratsioon, mida BMW insenerid ja disainerid tol ajal suutsid, ja seda oli tegelikult päris palju.

  • BMW E1 esmaesitleti 1991. aasta Frankfurti autonäitusel.
  • Oma aja kohta äärmiselt kerge kaalu võlgnes BMW E1 ehitusel kasutatud alumiiniumile ja plastikosadele.
  • Moodsate Teslade liitium-ioonaku asemel kasutati sellel naatrium-väävelakut.
  • E1 laadimine võttis aega kõigest mõned tunnid ja selle sõiduulatus ühe laadimisega oli umbes 240 kilomeetrit.
  • Jah, seda sai ka muud värvi peale rohelise.
  • E1 mainele mõjus aga hävitavalt, kui prototüüp laadimise ajal põlema läks. Tulekahjus sai tõsiseid kahjustusi nii auto ise kui selle lähedal olnud hoone.
  • Sisu nägi üsna tavapärane välja, kui kogu see rohelus välja arvata.
  • Rahalistel põhjustel ei näinud BMW E1 kunagi päriselt ilmavalgust.