Oodata tuleb veel kuni 2011. aastani, vahendab 4WheelsNews. Seni võib ringi tiirutada niigi võimsa, topeltturbolaetud 3-liitrise V6'ga varustatud 135i kupeega. See on juba iseenesest oma 306 hj, kiirendusajaga 5,3 sekundit ning kindlasti kaugelt üle 250 km/h ulatuva tippkiirusega paras püss ning vääriline konkurent vaat' et M3'le endale.

Sel nädalal hakkas BMW poolt vaikselt kahtlusi ja kõhklusi tulema ja nüüd löödigi käega: „Mis seal ikka, teeme ära!" Tõepoolest - kui juba X5 ja X6 on M-modifikatsioonis saadaval, siis miks peaks tõeline sportauto nagu seda üks väike kaheukseline on, maagilisest tähest ilma jääma?

Masu tingimustes on M5 ja M6 müük küll langenud, M3 oma aga samas püsinud kenasti ning X5 ja X6 M on analüüsiks veel liialt värsked. M GmbH juht Kay Segler kinnitas ajakirjale Auto Motor und Sport antud intervjuus, et 135i M saab kergema kandmiku, uue vedrustuse, lihtsama sisu ning sama kolmeliitrise biturbo mootori. M1 nime aga sellele ajaloolistel põhjustel vaevalt antakse.