Valin Bentaygaga sõitmiseks pärastlõuna, mil pean peotäie lapsi viima Tallinnast mõnekümne kilomeetri kaugusele Varbola linnusse. Saan panna proovile selle osa autost, mida nimetatakse maasturiks. Ühtlasi saan koguda kokku Z generatsiooni arvamused nooblist hüpersõitjast.

Otsin üles vaid vähestele teadaolevad kõrvalised ja kurvilised, kohati kruusaga kaetud teed, mis mind Harjumaa ühest servast teise viivad. Oleks nagla, läheks otse läbi metsamassiivi, sest ilmselgelt Bentayga seal hätta ei jääks. Loodus on püha, auto maksab rohkem kui mõne mehe maja. Eks lähe läbi metsa see, kes… las jääda.

KAINE ARVESTUS: MÜÜGIEDU TULEB

18. jaanuaril 2019. aastal tähistab auväärsete traditsioonidega Briti autotootja oma sajandat sünnipäeva. Arvata, et Bentayga nimi saab annaalidesse rasvaste tähtedega sisse kantud, sest mõne kuuga on mudel teinud seda, mida loodeti: toonud müügisalongidesse ostjad, keda seal varasemalt nähtud ei ole.

Kas te kujutate ette kuninganna Elisabeth II-st Bentayga tagaistmelt lehvitamas? Ei, kindlasti mitte. Aga Paris Hiltonit selle roolis? Tomm¥ €a$hi auto katusel aelemas? Eks ole, fantaasia läheb lendama – roosa pärlmutter, mattmust või Swarovski kristallidesse rüütatud Bentley kõlab ju täiesti normaalse valikuna.

Eesti esinduse kogemus kinnitab seleebritite ja muidu jõukate ostjate huvi Bentayga vastu. Sagedamini tulevad salongi BMW ja M-B kupeemaasturite omanikud. Astuvad sisse, valivad välja, tellivad, ja lahkuvad rahulolevalt ja ootusärevalt. Teine grupp on Bentley fännid, kes Bentayga ostavad “igapäevaautoks”. No ikkagi Audi Q7-l põhinev sõiduk, eks. Säärane, tavaline…