Kõigil peaks olema õigus oma autot ükskõik, kus teenindada ja parandada lasta. Teinekord juhtub ka siinmail, et väiksemates kohtades laiutatakse käsi, kuna ei olda võimelised veale jälile saama - elektroonika on üles ehitatud nii, et vaid ametlik diiler sealt tarviliku informatsiooni kätte saab.

On oodata, et autod arvutiseeruvad veelgi, kui kasvab hübriidide levik ning tootjad peenhäälestavad oma mootoreid võimalikult vähe kütust tarbides võimalikult jõudsat minekut näitama. Et tehnoloogia lahtikodeerimisega hätta ei jäädaks, otsustabki USA Kongress praegu küsimuse üle, kas autotootjad ei peaks mitte lubama kõigil, isegi eraisikutel, soetada veatuvastusseadmeid, mis muidu vaid karmilt tootja enda logo all töötavad.

Ei saa ju olla ühe auto parandamiseks või teenindamiseks mõeldud know-how ja tarkvara mingi ärisaladus. See oleks absurd. Loodetavasti võetakse taoline säte vastu ning selle mõju valgub ka mujale maailma enne seda, kui probleem igapäevaseks muutuda jõuab.