Autosõidu ABC: rehviparanduskomplekt ja selle kasutamine väikeste vigasuste korral

 (14)

Täismõõduline varuratas on uuemate autode puhul pigem luksus kui erand, tõsisema häda puhul peab töökojani veerema väikese ajutise varuratta toel, pisemate rehvivigade parandamiseks on juhi käsutuses rehviparanduskomplekt. Jagame siinkohal nõu, kuidas seda õigesti kasutada.

Vahendab Accelerista

Statistika näitab, et autojuhid teavad järjest vähem mis tööriistad neil pakiruumi põranda all või küljetaskus on, ja ei oska neid kasutada. Valdav osa autoabi väljakutsetest on seotud pisivigadega, mida tegelikult võiks iga autoomanik ise parandada. Otsimegi siis selle pöidla nüüd peopesast üles ja paneme sinna, kus selle koht!

  • ! Ettenägelikud Filifjonkad tellivad autot ostes kohe juurde ka varuratta, et häda saabudes mitte teele jääda. Koid tõstavad pakiruumi ühe ratta teise hooaja komplektist – seda juhul, kui nad on täinud välja käia raha topeltringi velgede eest. Targad viivad end auto hädaabivõimalustega enne sõitma hakkamist kurssi.
  • ! Rehvivaht on kõige levinum abivahend pisiparanduste tegemiseks. Soovitame siiski osta korraliku rehviparanduskomplekti, milles sisalduv parandusvedelik on vahust tugevam ning kompressorist on abi
    ka rehvirõhu reguleerimisel näiteks külma ilmaga.
  • ! Kindlasti tuleb meeles pidada, et rehviparanduskomplekt on mõeldud tõepoolest vaid pisema naelaaugu või prao ajutiseks parandamiseks, suuremate vigade puhul pole sellest abi. Isegi kui tundub, et rehv peab ja kõik on bro, tuleks lähimas rehvitöökojas lasta auto papud üle vaadata.

Loe edasi siit

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare

FORTE TOP

Viimased uudised