1. Hoia auto puhtana
Pese ja kuivata auto korralikult enne hoiule panekut. Porise auto küljed kriimustuvad kergesti kui näiteks möödakäija kogemata autot müksab. Värske pori tuleb lihtsamalt maha kui pika aja jooksul kinni kuivanud pori. Sool näiteks aga aitab auto roostetamisele hoogsalt kaasa.

2. Pane paak täis
Kütusepaak tasub täis panna enne kui paned auto seisma. Täis paaki ei teki kondentsvesi nii kergelt kui tühja.

Kui su auto on diiselmootoriga, tangi talvist diiselkütust nii palju kui võimalik enne kui paned auto seisma. Kontolli ka, kas jahtusvedelik kannatab pakast – ka võimalikku väga külma pakast.

3. Kontrolli ja lisa rehvirõhku
Rehvirõhku on põhjust kontrollida ja lisada 0,2 bar rohkem kui autotootja juhistes on kirjas. Nii võid olla kindel, et kõva pakasega ei vaju rehvid lössi. Kaua lössis olnud rehvid võivad murduda ja sõidu ajal ebaühtlaselt veereda.

4. Vali hoolega parkimiskohta
Pargi auto tasasele pinnale nii, et võid jätta käigu sisse ilma, et peaks kasutama käsipidurit. Kui käsipidur on peal võivad piduriklotsid kinniroostetada, kui auto pikalt seisab. Vajadusel võid rataste alla panna klotsid, et auto püsiks paigal.

On oluline, et auto ei oleks pargitud auku või lohku. Sest kui temeperatuur tõuseb nullist kõrgemale ja vesi vajub lohkudesse ja siis seisab su auto poriloigus.

Ilma jahenedes vesi loigus jäätub ja su auto jäätub maa külge kinni. Kui järgmisel päeval on pakane, siis ei saa autot naljalt maa küljest lahti, vähemalt on oht, et rehvid purunenvad.

Milliseid soovitusi ekspert veel jagab, loe edasi Acceleristast!