See ka kestab korralikult, millest annab tunnistust kasvõi kiire pilk Mobile.de andmebaasi, kust leiab lehtede kaupa kasutatud XC90-id, läbisõiduga üle 200 000 kilomeetri.

Lõpuks sai vana auto aeg ikkagi ümber ning saabus teise põlvkonna ajastu. Neid kaht mudelit pole mõtet võrdlema hakatagi, lihtsalt aega on vahepeal nii palju mööda läinud: Volvo saanud ka uued omanikud ja uue sihi, mille üks verstapost just XC90-l maha panna tuleb.

Üldisemas plaanis on Volvo maine vaikselt ülespoole nihkunud ning kui kunagi kirjutati ettevõtte imago karjääriredeli esimesele pulgale „maailma kiireim traktor“, siis nüüd ei häbeneta enam ammugi ennast premium-segmendiga võrrelda.

Uus XC90 haakub sellesse pilti hästi, kohe vägagi hästi. Uus disain oma imposantse, kuid rahulikult väärika ninaosaga, mille peamine ilme tuleb horisontaali lükatud T-kujulistest esituledest, mõjub tõepoolest stiilselt ja kui seda võrrelda tuttava Saksa kolmikuga, aga teisiti pole üldse ju võimalik, siis Volvol on oma joon, oma arusaam, oma disainikeel, mis kindlasti imponeerib paljudele klientidele, seda enam, et ka mugavusele ja naudingule on siinkohal põhjalikult silma vaadatud.

Kõrgemates varustusastmetes pakutakse uuele XC90 kolme istmerida. Eks see kõik pagasile ettenähtud ruumi arvelt tule, kuid isegi kolmandas reas, milles tavaliselt keegi sõita ei soovi, on istmed mugavad ning keskmist kasvu põhjamaalane suudab siingi pikema maa maha sõita. Esimesed kaks rida pakuvad aga juba päris suursugust sõitu nii mugavuselt, kui jalaruumilt. Viimistlusmaterjalid hoolikalt vastavalt kvaliteedile valitud. Saadaval nii elektriline reguleerimine, soojendamine ja ventileerimine. Väga äge.