Imponeerib just see, et kui mitmete tootjate analoogid rõhuvad eelkõige kaubiku funktsionaalsusele, kus inimeste vedamine muu nänni kõrval on selline poolkohustuslik lisa, muide ka Expertil on sellised modifikatsioonid täiesti olemas, siis Travelleris tulevad esimesena sõitjad ning utilitaarsus kaotati pea täielikult. Tõsi, kaubiku geenid löövad ka Travelleris tuntavalt välja ning päris sõiduautoks seda kujundatud siiski pole.

Teine üllatusi pakkuv külg Travelleris on elektroonika. Omasuguste seas täiesti eeskujulik juhiabi pakett: adaptiivne püsikiirushoidik, pimenurgaandur, liiklusmärkide tuvastussüsteem, automaatne kaugtulede lülitus, Active Safety Brake äkkpidurdusabi, tagurduskaamera ja palju muud annavad teisalt tunnistust ka sellest, et need tehnoloogiad on autonduses ammuilma premium-segmentidest välja kasvanud. Aga ääretult meeldiv, et mahtuniversaali otsides leiab ka täiesti mõistusepärase hinnaga masinalt juba midagi niisugust.

Kolme erineva kere pikkusega Travelleridele pakutakse nelja varustuspaketti: Active, Allure, Business ja VIP. Viimast hakatakse tootma alles jaanuaris. Konkreetne proovisõiduauto kandis Allure paketti ning kaheliitrine turbodiisel arendas 177 hobujõudu. Varustuse järjekord oleks selline: Business – ärisuunitlusega pigem väiksema varustustasemega mudel (taksofirmad jne), Active – pigem erakliendile heas varustuses versioon, Allure – pigem erakliendile väga heas varustuses versioon, VIP – kõige parema varustusega tipp-versioon nii era,- kui ärikliendile.