Suur hulk autosid on tänavatelt kadunud, nendega ei sõideta, need seisavad. Nukrutsemise asemel saab ka neid otstarbekalt kasutada. Kuidas seda aga teha, juhendavad mitmed autokamasuutra õpikud, mida internetist tellida saab.

Soojenduseks võiks kordamise mõttes meenutada põhilisi punkte, millega sõidukiseksis arvestama peab. Auto pole taoliseks tegevuseks otseselt loodud ning seega ei ole seal ka selles mõttes ergonoomiline. Siin kohal kuluvadki ära mõned olulised turva- ja mugavusnõksud.

On mitmeid õpetlikke raamatuid sellest, kuidas oma neljarattalisest sõbrast maksimaalne välja pigistada, ent õnneks leidub Flickris üks Donald Ericksoni koostatud elementaarne pildirida. Näiteautoks on võetud hea pisike Mini, kus kõik oluline välja joonistub.

Esiteks tasub käsipiduri kang ebameeldivuste vältimiseks vinnastamata jätta, kui see kahe istme vahe asuma peaks. Alla lastud seljatoe ja istmepadja vahele võib tekkida ebamugav mügarik, mida tuleb riideeseme või padjakesega pehmendada. Kuidagi tuleb meeles pidada, et armatuurlaud on nuppe ja lüliteid täis ning nende vastu minemisest hoiduda.

Küljeakna võib hea ilma korral alla kerida, et sealt näiteks jala välja ulatada saaks. Samuti tuleb sealt värsket õhku. Kõrvaistmel on rohkem ruumi, ent juhikohal taas põnevam. Sportlikumad autod on stabiilsemad, ent pehmed ja mugavad õõtsuvad tegevusele innustavalt kaasa.

Parimaks autokamasuutra harrastamise kohaks peetakse küsitlustes tihti Volvo universaale ning küllap seetõttu, et seal mitte ainult ei ole ruumi, vaid see auto näeb väljast ka selline välja, et seal seda ruumi on! Ka raamatu „Carma Sutra" andmeil on parimad sõidukid vahekorda astumiseks Volvo V70 ja Loncoln Town Car.

Kõige ebamugavamad autod selleks tegevuseks on aga Honda Insight ja loomulikult Ford GT jt. taolised kitsad superautod. Kes selle teose internetist üles leiab, saab sealt siiski näpunäiteid ka Ford GTs, pagaažnikus ja isegi mootorratastel seksimiseks.