Masin on pildil olnud juba mõnd aega ning ka meie Fortes oleme sellest korduvalt kirjutanud, valdavalt seetõttu, et masina kontseptmudelil olid kasutusel paljud uudsed lahendused, näiteks taheti autol küljepeeglid ära kaotada (millega nüüd küll Lexus ette jõudis) ning salongist võis leida hulgaliselt erinevaid ekraane, mis juhti abistama peaks.

Ekraanid on siiani olemas ning Euroopa mudelitel on ka küljepeeglid ära kaotatud. Ameerika ja Aasia kliendid peavad aga siiani küljepeeglitega leppima, kuna sealsed regulatsioonid ei luba peegleid lihtsalt ära kaotada.

Audi uus e-tron elektriline maastur

Kuid tühja neist ekraanidest ja peeglidest - elektriauto puhul on kõige põletavam küsimus ikkagi see, kui palju on selle sõiduulatus. Esmaesitlusel ei öelnud firma esindajad konkreetset numbrit, kui mitu kilomeetrit täpselt ühe laadimiskorraga sõita saab, kuid kinnitasid, et see number on suurem kui 400 kilomeetrit. See ei ole üllatav, arvestades, et Audil on üks suurimaid akusid, mida üldse elektriautodest leida võib (95 kWh), mille saab kiirlaadimisjaamades nullist kuni 80% pumbata kõigest 30 minutiga.

See, et auto on säästlik, ei tähenda aga, et sellel rammu ei oleks. Masinal on nii ees kui ka taga elektrimootor, mis kokku annavad välja 265 kW võimsust. Kui arvad, et sellest ei pruugi piisata, on võimalik panna auto erirežiimi, mis kasvatab masina koguvõimsuse koguni 300 kW peale ning võimaldab autol kiirendada 0-100 umbes 5,5 sekundiga.

Lisaks sellele on nelja ühendatud ringiga logoga autofirma teinud koostööd tehnoloogiahiiu Amazoniga ning auto meelelahutussüsteemist leiab toimetamast Amazoni nutiassistendi Alexa. Peale selle pakuvad ettevõtted kahasse koos koduseid auto laadimissüsteeme, mille konkreetset hinda ei ole aga veel välja hõigatud.