Astra Sports Tourer üritab edevust praktilisusega paaritada
Ning ega autotootjad ka valeta, et tegemist on mingi üüratu universaalkerega kolimissõidukiga, vaid nimetavad oma täispikkasid luukpäratooteid, mil kaunis kerejoon ja üleüldine tilga kuju säilinud, lihtsalt sportlikeks toureriteks. Tuureriteks, millega on mõnus maad mööda ringi tuuritada, muretsemata, et läbitud asulatest soetatud meened pardale ei mahu.
Astra Sports Tourer on täna alles teine keretüüp uue, eelmisest valgusaastate pikkuse sammu edasi astunud Astra perekonnas, mis seeriatootmisesse ning lettidele jõuab. Neljaukselise luukpära kõrval on Sport Tourer aga tõesti praktiline, kuna selle kõrgem katusejoon annab tagaistujaile lahedama pearuumi ning pakiruumis on selgelt enam tegutsemisvabadust.
Üldiselt on universaalil kõik näitajad, varustuse võimalused ja mootorid samasugused, mis luukpäralgi. Vaid tagavedrustus on raskema kauba vedamise seisukohast üle käidud. Ning kuuldavasti saab nii see kui ka kõik teised Astrad stopp-start-süsteemi standardvarustusse, mil too Pariisis esitletud Tourer turule tuleb.
Mida üks uhiuus Opel Astra enesest kujutab, vaata videotestist!
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!