Nagu ikka, on Alpina üritanud segada BMW 7-seeriast ja enda ideedest kokku parima mikstuuri eksklusiivsusest, võimsusest ja mugavusest. 4,4 V8 arendab 507 hj ja 700 Nm väänet. Sada tuleb kätte 4,7 sekundiga, tippkiirus on piiratud märgil 280 km/h.

Nii et auto on nii väle kui kiire. 1-baarise turborõhuga toimetulekuks kasutatakse vastupidavamaid kepse. Turborõhu taga on kaks turbolaadijat ning optimeeritud vahejahuti, mis annavad lõpptulemuseks 115 hj liitri kohta. Käigukastiks on 6-käiguline ZF sportautomaatkast, millele on monteeritud ka Alpina Switch-Tronic süsteem, et juhi sõidustiili ja teeoludega paremini haakuda.

Mugavaks teeb B7 madalam, ent siiski pehme vedrustus ja sisustusse õmmeldud ekstensiivsed nahkpinnad. B7 kannab 21-tolliseid rattaid. Run-flatide asemel on kasutusel tavalised rehvid. 7-seeria elektroonilise vedrustuse astmed Comfort, Normal ja Sport on saanud Aplinalt samuti uue softi.