• Sportlikule ja sõidulusti nautivale inimesele
  • Väike, aga üsna ruumikas - sobib ka väiksemale perele
  • Hind alates 31 600 eurost

Teise põlvkonna X1 sünniaastaks on 2015 ja seda iseloomustab eeskätt üleminek seniselt tagasillaveostruktuurilt esisillaveole (sDrive tähendab nüüdsest esisillaveolist ning xDrive endiselt nelikveolist varanti). BMW fännide jaoks on tegu muidugi ennekuulmatu pilastusega… seniks- kuniks nad ei ole uue auto rooli istunud.

ESIMENE PILK Kompaktklassi linnamaasturid teevad võidukäiku kõikjal, Eesti autoostjate hulgas on need aga eriti soositud – see annab alust uskuda, et ka uus X1 leiab sooja vastuvõttu.

Uue põlvkonna X1 on saanud mõistagi uuenenud välisilme – selle harmoonilisemat välimust iseloomustavad muuhulgas lühemad eendid, ka pikkuselt on uus X1 eelkäijast lühem, kuid seevastu laiem ja kõrgem. Seetõttu (ja esisillaveost tingitud mootori teistsuguse paigutuse tulemusena) on suurenenud ka salongiruum.
Loe edasi siit (klõpsti)