Just nii võimsaks on tuuningufirma Abt pumbanud 2,5-liitise viiesilindrilise turbomootori muskli, mis arendab tehaseseades pea sada hobujõudu vähem. Abti sõnul on see nüüd võimetelt ja filosoofialt kunagisele ürg-quattrole kõige lähedasem modifikatsioon.

Rallimaailma pahupidi pööranud nelikveoline elab Abti tuunitud TT-RS'is nii kupee- kui kabrioletielu. Abt on Audidele järelaitamistunde pakkunud juba pool sajandit, nii et nad võivad endale taolisi tugevaid väljaütlemisi ka lubada, ilma, et mõni Audi ametnik neid lollakateks nimetaks. Kutsus ju Audi USA juht äsja isikuid, kes plaanivad soetada tema meelest põhjendamatult kalli elektriauto Chevrolet Volt, suisa idiootideks!

Igatahes on TT-RS Abti seades 340- asemel 420-hobujõuline ja selle tippkiirus on 282 km/h. Kuna Audi paigaldatud elektrooniline tõkkepuu saeti otsustavalt tükkideks. Ja Abt on kindel, et enam kõvemat ürg-quattro pretendenti 21. sajandil enam mõneks ajaks karta pole.