Kõik rehvitootjad testivad oma rehve meetodi abil, mille tulemusel saab neid hinnata kolme näitaja alusel, vahendab WHATCAR?

Märghaardumist ja kütusekulu hinnatakse skaalal A-st G-ni, kus A tähistab kõrgeimat hinnangut ning G madalaimat. Rehvi veeremismüra hinnatakse detsibellides.

Ekspertide hinnangul on enamikel preemium-tüüpi rehvidel vastavad näitajad oluliselt paremad kui "säästurehvidel".

Reeglina on preemiumrehvide näitajad skaalal kõrgemal nii märghaardumise kui ka võimaliku kütusekulu poolest, müratase on samas madalam.

Rehvimärgist on kindlasti vajalik kontrollida suverehvi valides, sest kehva märghaardumisega rehvi pidurdusteekord võib olla märjal suvisel teel oluliselt pikem.

Goodyear Dunlopi Põhja-Euroopa tootespetsialisti Ernestas Čejauskase sõnul määravad sõidu ohutuse suuresti just rehvid, mistõttu tuleks neid valida hoolikalt ja mööndusi tegemata.

"Osad autojuhid kasutavad odavamaid rehve mõistmata, et need ei suuda alati ohutust tagada. Vajaliku ohutuse ja sõidumugavuse, mis peaksid iga rehvi juures olema elementaarsed, suudavad tagada tavaliselt ainult tunnustatud ja ulatusliku kogemusega rehvitootjad," rääkis Čejauskas.

Tema hinnangul on kõige kindlam osta rehve tuntud rehvitootjate ametlikelt maaletoojatelt, kes tunnevad põhjalikult erinevaid rehve ning saavad jagada ka teistelt klientidelt saadud adekvaatset tagasisidet.

"Siiani on klientidelt saadud kõige rohkem positiivset tagasisidet just preemium-tüüpi rehvide kohta," kommenteeris Ernestas Čejauskas.

Tema sõnul tuleb erinevus preemiumrehvide ja "säästurehvide" vahel kõige selgemalt esile nende pidurdusteekonda märjal teel mõõtes.

Märjal teel on odavamate rehvide pidurdusteekond oluliselt pikem - sõltuvalt sõidukiirusest ja tingimustest isegi kuni 20 meetrit pikem.