Eksootilise masina jõuallikaks on Chevrolet LS7 mootor, ja peale mootori, veomehhanismi, näidikute, kinnitite, rehvide ja velgede on auto peaaegu üleni puust tehtud. Harmon alustas oma projekti Põhja-Carolina ülikoolis diplomiõppes olles ja ütles, et Splinter oli tulemus, kui kohtusid tema eluaegne autoarmastus ja soovi kasutada puitu viisidel, mis ületaks selle arvatavaid piire.

Harmon selgitas, et autot disainida ja ise valmis ehitada on olnud tema unistus juba alates lapsepõlvest ning puit pakkus lisaväljakutset, mis tema meeskonna arvates võiks projektile anda huvitava suuna.

SISEMUS Splinteri teeb teiste puust autode hulgas eriti unikaalseks fakt, et see disainiti välja nägema ja tunduma nagu võimekas masin, mida näitab ka LS7 mootor, mis valiti oma väikese kaalu ja kompaktse disaini pärast. Kaheksa sisselaskeavaga sisselaskekollektor, spetsiaalselt selle projekti jaoks lihvitud nukkvõll ja eriprojekti järgi ehitatud cross flow väljalaskesüsteem võimaldavad sel väidetavalt saavutada 700 hj (522 kW).
Loe pikemalt Accelerista lehel