Mégane Renaultsport 250 on saanud ka uuendatud keredetailide komplekti, näiteks jõulise esispoileri, LED-päevatuled, küljeseelikud ja 18-tollised rattad. Interjöör on polsterdatud selgelt sportautot silmas pidades. Tahhomeeter annab käiguvahetuskohtadest teada nii visuaalselt kui helisignaaliga. Meeleolu loovad ka alumiiniumist pedaalid ja spetsiaalne pöidlakohtadega Reanaultsport rool.

2-liitrine 16-klapine turbomootor arendab 250 hj ja 340 Nm, mis on Mégane R26.R’ist paarkümmend hobust enam. Mootori momendikõvera taltsutab veojõuks 6-käiguline käsikast.

Ka mootori heli pole sinnapaika jäetud, nüüd tekitab väljalase palju kurjemat häält. Väljalasketoru on peaaegu sama suur kui Lamborghinidel. Vedrustusi on valikus kaks: jäik ja veel jäigem. Teise versiooni nimi on Cup ning see tuleb koos piiratud libisemisega diferentsiaaliga, mis sobib ringrajapäevakutele veelgi paremini.