2017. aasta väärtuslikumad automargid reastatud: Toyota võidutseb, Tesla väärtus kukkus

 (19)

2017. aasta väärtuslikumad automargid reastatud: Toyota võidutseb, Tesla väärtus kukkus
accelerista.com

Maailma kaubamärkide väärtuse hindamisele keskendunud sõltumatu konsultatsioonifirma Brand Finance on avaldanud oma iga-aastase kokkuvõtte maailma kõige väärtuslikumatest automarkidest. Esikümnes võidutsevad Saksa ja Jaapani automargid. Esikohta hoiab jätkuvalt Toyota, mille väärtus on konkurentidest peajagu üle.

Vahendab Accelerista

Brand Finance arvutab markide väärtuse, kasutades süsteemi, mida nimetab “Royalty Relief”– lähenemiseks. Põhimõtteliselt ennustab see süsteem margile omistatava tõenäolise tuleviku müüginumbri ja kaubamärgi kasutamise eest potentsiaalselt küsitava autoritasu. Näiteks millise summa peaks omanik kaubamärgi kasutuse eest maksma, kui see poleks juba kellegi oma?

Brand Finance hindas ühtekokku sadat autotootmisega tegelevat ettevõtet ning reastas need vastavalt reitingule. Teeme kokkuvõtte 2017. aasta esikümnest,.

10. CHEVROLET Chevrolet’ väärtus hinnati 11,5 miljardile dollarile. Ühendriikide autotootja on võrreldes eelmise aastaga koha võrra langenud, olenemata sellest, et margi väärtus kasvas 8,9 miljardi dollari pealt ligi kahe miljardi võrra.

9. PORSCHE Porsche tõusis võrreldes 2016. aasta 18. kohaga tervelt 9 koha võrra ning selle margi väärtuseks on nüüd 12,4 miljardit dollarit. Eelmisel aastal hinnati margi väärtuseks 4,5 miljardit eurot.

Loe veel

Seotud lood:

8. AUDI Audi jäi samale, kaheksandale kohale, kuid margi väärtus kasvas siiski. Sel aastal hinnati Saksa autotootja väärtuseks 12,5 miljardit dollarit võrreldes eelmise aasta 9,8 miljardi dollariga.

7. HONDA
Loe edasi siit

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare

FORTE TOP

Viimased uudised