Kokku osales 7 autot ja 3 mootorratast ning sellele sõidul katkestas 1 auto ja 2 mootorratast. Sõidu üldvõitjaks krooniti Buick - 15-hobujõuline masin, mille juht ja omanik oli Julius Johanson. Sõiduks kulunus üle kahe tunni - 2:16. See oli selle võistluse kiireim aeg, ning tasuks O. Raudsepa rändkarikas, Autoomanike ühisuse rändkarikas suurima kiiruse eest.

Ka aasta varem toimus Tallinnas võidusõit ning osalejate ring oli üsna sama. Kahjuks tuli vahetult enne võistlust kurb uudis: eelmisel aastal mootorrataste klassis võitnud Herbert Krasting hukkus traagiliselt, kui ta läks päev varem rada üle vaatama. Herbert Krasting oli Eestimaa autoomanikkude ühisuse liige, ametilt mootorrattur.

See sama härra Krastingi võidupilt aastast 1922 ilmus hoopis kurvas kontekstis.
Pildileht, Ajaleht "Kaja" kaasväljaanne
1923. aastal kirjutas Pildileht juhtunust nii:
"Ka sel aastal kavatses Krasting võiduajamisest osa võtta ja läks võiduajamise eelpäeval sõidu teed ülevaatama, kus ta suure kiirusega sõites Nõmmel vastu raudtee ülesõidu puud põrkas, mida ta suure kiiruse tõttu tähele ei pannud ja selle juures surmavalt haavata sai."
Pildileht, Ajaleht "Kaja"

Pildid 1922. aasta võidusõidust:
Pildileht, Ajaleht "Kaja"

Pildileht, Ajaleht "Kaja"

Pildileht, Ajaleht "Kaja"