Küljepeeglite asemel on plaanis kasutusele võtta kaamerad, mille pilti näidataks ukse ja armatuurlaua vahel asetsevatelt OLED-ekraanidelt. Kaamerate kasutamine vähendab auto laiust umbes 15 cm võrra. Kaamerad on kohaldatavad vastavalt olukorrale: näiteks on neid võimalik seada parkimisrežiimile, seadistada neid pööramisel abiks olema või kasutada maanteesõidurežiimi.

Aerodünaamiliste lahenduste leidmine on e-troni mudeli puhul kriitiline: nimelt on Audi varasemalt lubanud, et auto sõiduulatus ühe laadimiskorraga on umbes 400 kilomeetrit. Lisaks aerodünaamilistele küljepeegliasendustele kasutab auto ka teisi sõiduulatust pikendavaid tehnoloogiaid näiteks nagu adaptiivne õhkvedrustus ja aerodünaamikat parandavad õhukanalid.

Autod, mis kasutavad peeglite asemel kaameraid, on võimalik kasutusele võtta ainult riikides, kus kohalik seadusandlus seda lubab.

Audi e-troni esmaesitlus toimub praeguste plaanide kohaselt 30. augustil Brüsselis.