Viimati leitud 42 protsendiline erinevus on jätkuks 2013. aastal tuvastatud 25 protsendilisele erinevusele reklaamitud ja tegeliku kütusekulu vahel; aastal 2001 oli erinevus kõigest 9 protsenti.

Eraomanduses autode tulemus oli veidi parem kui firmaautodel, eelpoolnimetatutel on siis keskmiselt 39% ja viimastel 45% erinevus ametliku ja saavutatud kütusekulu vahel. ICCT hinnangul maksavad tarbijad nende erinevuste tõttu kütuse eest ligi 400 eurot aastas rohkem.

Need arvud võivad siiski tulevikus märgatavalt paraneda, seda tänu uue WLTP testimise protseduuri juurutamisele kütusekulu ja heitmete mõõtmiseks.

Uus kütusekulu mõõtmise reglement ja metoodika võeti kasutusele 2017. aasta septembris ning muutub kõigi uute autode jaoks kohustuslikuks alates septembrist 2018.