Paat on Astra 430 Silverfish, 4.3 meetrit pikk, roolikonsooli ja isetühjeneva kerega, kannatab mootorit kuni 30hj. Kui paati valisime, siis oli eesmärgiks see, et paadile saaks panna vähemalt 30hj mootori, sest otsustasime, et 20hj jääb meile natuke lahjaks.

Uus paat

Turul saadaval olevatest paatidest sellises hinnaklassis me midagi paremat ei leinud, seetõttu valisimegi Astra, Läti toodang. Paadile ostsime juurde ka transpordikatte, sest peame päris tihti seda autoga transportima. Lasime igaks juhuks paigaldada ka kiilukaitse. Oleme paadiga nüüdseks mõned korrad käinud Emajõel ja esmamuljed on väga head. Paat läheb kolme mehe ja 30hj mootoriga väga hästi glissi. Maksimaalset kiirust pole veel proovinud, sest mootor on veel sisse sõitmata, aga 4200 pöörde juures sõidab kolme mehega umbes 31-33 km/h. Isetühjenev kere on väga hea, jalad on alati kuivad.

Kui paati väljast vaadata, võib ta tunduda väike, aga sees olles on tegelikult kahel inimesel täiesti OK püüda. Igatahes, paadiga oleme väga rahul siiamaani. Tartu Wild Ridersi spetsialistid, kes moootori paigaldasid, hindasid, et selle raha eest on väga hea paat.

Konsool


Mootor

Alguses mõtlesime, et ostame kasutatud 30hj mootori, aga ei leidnud ühtegi korralikku mittevarastatud mootorit normaalse hinna eest, lõpuks ostsime uue Yamaha 30hj elektritrimmi ja distantsjuhtimisega. Sellele võtsime juurde juhtpuldi, lihtsamad kellad ja komplektis oli ka immobilaiser, mis on päris hea – ära minnes vajutad puldil nuppu ja ilma selleta mootor käima ei lähe. Miks just Yamaha? Yamaha ilmselt reklaami ei vaja, midagi paremat pole ju olemas.

Loe haagise, kajaloodi ja vöörimootori valimisest siit.

Kajalood