Uus superauto toodab 650 hobujõudu ja 750 N/m pöördemomenti oma ülelaetud V8 mootoriga. Mootor kaalub 240 kg ning superchargeri vahele on pistetud ka intercooler. Väljalaskekollektorid on tehtud võrdsete pikkustega, summutisüsteem on kõik roostevabast materjalist ning mürgiseid heitgaase vähendavad kaks katalüsaatorit. Mootoril on kuivkarter õlitus, neli klappi per silinder ja kaks ülanukkvõlli.

Raam ja kere on valmistatud süsinikkiust, millest tehakse ka F1 ka CART sarja autod. Selline lahendus tagab jäikuse ja kerguse ning Koenigsegg on hetkel ainus tootmises olev auto, kus on kasutatud kere ja raami puhul vaid kiudmaterjale. Maailmas on olnud vaid kaks sellise lahendusega autot — McLaren F1 ja Ferrari F50, kuid kumbki neist ei ole enam tootmises.

Käigukast on kahesüsteemne ning kuue käiguline. Kahesüsteemne seetõttu, et käike saab vahetada nii keskkonsoolist käigukangi abil, kui ka rooli küljes olevate labadega, kus parem lükkab käigu üles ja vasak jällegi alla.

Koenigsegg on loonud ka oma vedrustuse kontrollsüsteemi, mis lubab tõsta autot künklikel tänavatel sõites ning langetada teda kiirteedel. Pidurikettad on valmistatud alumiiniumist ning esimestel on 6 silindrit ja tagumistel vastavalt 4. Piduriklotsid on valmistatud Rootsi õhujõudude hävitajate omade baasil ning klient võib valida endale sobiva variandi — kkiremini kuluvad, aga tõhusamad või pikaealisemad, aga mitte nii tõhusad.

Aerodünaamiliselt on auto samuti üks parimaid maailmas — takistustegur cd on 0.30 koos difuuseriga. Auto põhi on täiesti sile ning taga asuvad eraldi õhukanalid, mis imevad masinat suurel kiirusel tee külge kinni.

Istmete sees on NASA poolt väljatöötatud Tempur materjal, mis seab ennast vastavalt istujale. Pedaalid ja rool on seatud selliselt, et ka pikemad mehed mahuksid sinna vahele ära.

Mitmed autoajakirjad on juba enne meid jõudnud arusaamisele — Koenigsegg on McLaren F1 tasemel auto, mis maksab poole vähem ning on kohati isegi parem, kui tema kuulus konkurent. Jõudu Christian Koenigseggile, et tema autod koos tehnika arenguga alati sammu peaksid!