Kuna Spotify tasuta teenuse klientidele mängitakse muusikapalade vahele reklaame, on ettevõtte jaoks hädavajalik see reklaamiraha ka kätte saada. Mitmed teenuse tasuta kasutajad on aga otsustanud, et nemad teenuse eest maksta ei taha, aga samal ajal ka reklaame kuulata ei soovi.

Nii lisaski Spotify kasutajatingimustesse uue klausli, mille kohaselt reklaamidest kõrvale hiilimine toob kaasa platvormilt välja viskamise. Spotify saatis klientidele laiali ka kirja, mille kohaselt hakkavad uued tingimused kehtima selle aasta esimesest märtsist ning teenust edasi kasutades nõustud automaatselt nende tingimustega.

Spotify ütles eelmisel aastal Reutersile, et nende platvormil oli eelmisel aastal üle kahe miljoni kasutaja, kes teenuse eest ei maksnud, kuid samal ajal ka reklaame blokeerisid. Nüüd ongi probleemiga jõuliselt tegelema hakatud.

Vaatamata sellele, et platvormil on jätkuvalt terve hulk inimesi, kes teenuse eest maksta ei taha, teatas Spotify, et klientide hulk platvormil on kasvanud. Ettevõte teatas, et eelmise aasta lõpu seisuga on platvormil 96 miljonit klienti, mis on 25 miljonit klienti rohkem kui eelmisel aastal.