Tegelikult on 600 Yaris GRMN – mudelit juba müüdudki. Autod kadusid nagu soojad juustukuklid Fazeri pagariletist. Igaüks teab, et on tervislikumatki nosimist ja praktilisemat sõiduvahendit, kuid Yaris GRMN tinistab ära ka kõige tuimemadki autohuvilised.

Proovige mõnes supermarketi parklas autoaknast välja vaadetes kokku lugeda, mitut Toyotat näete. Reeglina päris mitut. See mark oma laia mudelivalikuga on praktilisuse ja igikestvuse võrdkuju. “Praktilisus” ja “kestvus” ei ole sõnad, mis magnetiseeriksid, ometi Toyota mõjub.

Kes aga magnetina tõmbuda tahab, peab tunnistama, et Jaapani suurimal autotootjal on ka tumedam pool. Või kirkam, kuidas kellelgi.

Iga suurkorporatsioon teab une pealt, kuidas uusi automudeleid tehasest välja veeretada nii, et see paljudele meeldiks. Traditsioonid-traditsioonid!

Loe lähemalt Acceleristast.