• Eelkäijast pikem, madalam, sportlikum
  • XC90 pealt tuttav jõuallikate valik
  • Hind alates 47 750 eurost

Tänu harvaesinevalt suurtele allahindlustele läheb XC60 ka 2017.a. endiselt üle Euroopa kaubaks nii mis mühiseb.

Siiski oli aeg küps mudeliuuenduseks ja nii esitleski Volvo märtsikuisel Genfi autonäitusel XC60 järeltulijat, mis põhineb margi uuel skaleeritaval platvormil SPA.

Nagu arvata oligi, vaatas näitusestendilt uudistajatele vastu väike XC90 ja arvestades viimase vastuvõttu ning hinnanguid mõned aastad varem, sai juba ainuüksi selle põhjal uudismudelile suurt tulevikku ennustada.

Peale põgusat Barcelonas ja selle ümbruses tehtud proovisõitu julgen ennustada, et miljon müüdud uut XC60 täitub seekord märksa kiiremini – ehk juba 4-5 aastaga?

Nägus ja pilkupüüdev masin

XC60 külgvaates on disainerid säilitanud eelmise põlvkonna (igati eduka) masina visuaali, samuti tunduvad proportsioonid esmapilgul olema eelkäijaga päris sarnased.

Tehnilistesse andmetesse sukeldudes selgub, et uus mudel on vanast siiski ca 4 sentimeetrit pikem ja üle 5 cm madalam. Eest- ja tagantvaates aga eelkäijat ära ei tunne.

Turundusgurude sünnitise - “Thori vasara” nimeliste päevatulede - “varreosa” pikendati XC60 puhul iluvõreni ja kaitseraua ning ülejäänud paneelide koosmõjul tundub, nagu oleks terve esiosa ühest tükist välja tahutud.

Tagaosa sai samuti täiesti uue disaini. Iseloomulikud “puusad” on loomulikult alles, aga lisaks neid kontuurina rõhutavale tuledejoonele pöörati üks osa tagalaternatest numbrimärgi suunas, kopeerides pea äravahetamiseni V90-l nähtut.

Üldmuljelt on uus Volvo XC60 kahtlemata nägus auto, mis püüab möödujate pilke ja sunnib enesele veel pikalt järele vaatama.
Loe edasi siit