Jaapanis 23. mail tutvustatud neljanda põlve Legacy jätkab ilmselt traditsiooni, olles täiustatud praktiliselt kõigis aspektides.

Muudeti keret, mootorit, jõuülekannet, pidureid ja rooliseadet. Räägitakse koguni uuest kvaliteeditasandist, alates armatuurlauapaneeli, istmeid ja uksi katvaist materjalidest ning lõpetades mercedeslikult enesekindla klõpsatusega, millega uks sulgub.

Esialgu on saada kaheliitrine bokser kas ühe (140 hj) või kahe nukkvõlli ja muutuvate klapifaasidega (180–190 hj). Turbokompressori lisamise järel arendab see, olenevalt jõuülekandest, 260–280 hj. Mootori paindlikkust on moodne klapiajam AVCS oluliselt suurendanud. Jõuallika raskuskeskme kõrgust õnnestus veelgi vähendada ja müra kahandada.

Tippmudelitele pakutakse viiekäigulist automaatkäigukasti. Telgede vahe on nüüdsest 20 mm pikem (2670 mm), sedaani pikkus kasvas 4635 mm-ni, universaalil jäi see samaks (4680 mm). Kolmeliitrised mootorid mõlemale autole ja universaal Outback saavad tootmisküpseks veel enne aastavahetust. Outback pandavat välja ka Frankfurdi näitusele.