Kompanii esindaja sõnul uuendatakse praktiliselt kogu Mazda mudeliterida kaasa arvatud 626 ja selle baasil ehitatud universaal. Ette on nähtud ka uute sportautode ja kahe universaalauto ning maasturi vahele paigutuva auto turule toomine. Firma esindaja sõnul peab Mazda kujunema juhtimisnaudingut pakkuvaks autoks, kuid oma hinna poolest autoks mitte igaühe jaoks. Uutes Mazdades peavad olema ühendatud Jaapani kvaliteet euroopaliku stiiliga.

Seni ametlikult veel mitte kinnitatud andmetel võib Mazda Millenia tootmine lõppeda juba paari lähema aasta jooksul, teatab Auto.com. Seda autot asendab Genfi autonäitusel demonstreeritud kontseptuaalne sportlik universaal. Kontseptiooniauto Mazda MX Sport Tourer pälvis publiku tähelepanu kui sportlik ja samal ajal loodussõbralik hübriidajamiga tulevikuauto.

Inglise autoasjatundjad nimetasid seda välimuselt agressiivset ja nimes sõna “sport” kandvat Mazda kontseptsiooniautot tallekeseks hundinahas, sest tegelikult oli ju tegemist ökomasinaga, kirjutas AutoCity. Väliselt sarnaneb uus masin tõelise sportauto Mazda RX-8 prototüübile, mida näidati hiljutisel Detroidi autonäitusel. Sarnasus piirdub aga ainult välimusega. Kui 250hobujõuline RX-8 jätkab rootormootoriga Mazda RX-7 kuulsusrikkaid sportautode traditsioone, siis MX Sport on vaatamata oma sportlikule välimusele ökoauto, mille põhieesmärkideks on kütuse kokkuhoid ja maksimaalselt puhtad heitgaasid.

Linnaliikluse 40-50kilomeetrise tunnikiiruse juures liigub auto 40kilovatise võimsusega elektrimootori jõul, mis käitab tagarattaid. Maanteel muutub auto neljarattaveoliseks ja tööle hakkab kaheliitriline bensiinimootor.

Mazda, mille aktsiatest 34 protsenti kuulub Ford Motorile, on Fordi grupis ainsaks Aasias asuvaks autofirmaks. Tänu koostööle Fordiga, on Mazda jagu saamas majandusraskustest ja tuleb juba käesoleval aastal välja kahjumist. Firma analüütiku Merrill Lynch sõnul Mazda ilma Fordi abita võibolla praegu enam ei eksisteerikski. Samas kasutab ka Ford ise Mazda saavutusi. Viimaste andmete kohaselt antakse Mazdale kõigi Fordi kesksuurte esiveoliste autode edasiarendamise ülesanne. Nende masinate hulka aga kuuluvad ka Ford Mondeo, Ford Taurus ja uus sedaan Mercury.